Retour & ruilen

Retourneren:

Iets besteld maar valt het tegen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Mocht je een deel van je bestelling retourneren, dan wordt het bedrag van het geretourneerde artikel in mindering gebracht op het bestelbedrag. Mocht het bestelbedrag dan lager uitkomen dan 60 euro, vervalt het recht op gratis verzenden.

Een uitzondering maken we met gepersonaliseerde producten, zoals een houten bord met een persoonlijke tekst erin gegraveerd. Deze kunnen we niet retour nemen.

Enkel de kosten van retour naar Floz Design zijn voor eigen rekening.
Let erop dat je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking retour stuurt.

Verzending, zoals breuk of vermissing, is op eigen risico. Verpak je het op dezelfde wijze zoals wij het doen? Dan is de kans klein op breuk.

Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@floz.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten. Dat is binnen 7 dagen nadat wij de retour in goede orde hebben ontvangen.

Neem voordat je een artikel retourneert vooraf contact met ons op. Geretourneerde pakketjes kunnen wij anders niet in behandeling nemen.

Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via info@floz.nl.
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Wil je een bestelling annuleren?

Doe dat dan wel binnen 4 uur. Daarna is ook mogelijk, maar moet je misschien de verzendkosten wel betalen. Omdat we graag zorgen voor een snelle levering  kan het voorkomen dat we het verzendlabel al hebben gemaakt en betaald.

Een verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Dit geldt voor orders uit Nederland. Voor orders buiten Nederland gelden andere voorwaarden. Je kunt hierover vooraf contact met ons opnemen.