Retour & ruilen

Retourneren:

Iets besteld maar valt het tegen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Mocht je een deel van je bestelling retourneren, dan wordt het bedrag van het geretourneerde artikel in mindering gebracht op het bestelbedrag. Mocht het bestelbedrag dan lager uitkomen dan 60 euro, vervalt het recht op gratis verzenden.

Een uitzondering maken we met kerstartikelen. Deze mogen niet nog na de kerstdagen geretourneerd worden.
Ook gepersonaliseerde producten, zoals een houten bord met een persoonlijke tekst erin gegraveerd, kunnen we niet retour nemen.

Enkel de kosten van retour naar Floz Design zijn voor eigen rekening.
Let erop dat je het product in die staat terugstuurt zoals je het hebt ontvangen. Dat is in de originele staat en inclusief verpakking.
Verzending, zoals breuk of vermissing, is op eigen risico. Verpak je het op dezelfde wijze zoals wij het doen? Dan is de kans klein op breuk.

Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@flozdesign.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten. Dat is binnen 7 dagen nadat wij de retour in goede orde hebben ontvangen.

Neem voordat je een artikel retourneert vooraf contact met ons op. Geretourneerde pakketjes kunnen wij anders niet in behandeling nemen.

Product ruilen?

Wilt je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem hiervoor contact met ons op via info@floz.nl.
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Dit geldt voor orders uit Nederland. Voor orders buiten Nederland gelden andere voorwaarden. Je kunt hierover vooraf contact met ons opnemen.