Garantie & klachten
Garantie
Wij doen ons uiterste best je bestelling in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Belangrijk is dat je het betreffende product bewaart. We vragen altijd om foto’s en soms vragen we om het product terug te sturen.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Onze producten zijn handwerk en worden in kleine oplages gemaakt. Mocht het product niet meer leverbaar zijn, dan kunnen we zorgen voor een goed alternatief. Lukt dat niet? Dan ontvang je het aankoopbedrag retour.
We gaan ervan uit dat je het product op een normale wijze gebruikt en vooraf kennis hebt genomen van de gebruiksaanwijzing.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@floz.nl.
We zullen ons best doen om tot een oplossing te komen.
Komen we er niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.